people write songs that voices never share

23 ianuarie.
ma rog. ar fi fost un frig sa inghete pietrele. asa ca am schimbat. 16 martie.
cred ca, in 26 de ani, asta a fost primul rasarit pe care l am simtit intr un fel. primul.
a fost prima senzatie ca pot, pe bune, sa insemn ceva, la un alt nivel. prima data cand m am simtit un om care a avut succes. va avea.
se zice oricum ca succesul e relativ. adica timpul. pardon, timpul.

si vad mare. multa mare. sau apa. multa. multa. si vad lumina si soare si senzatia asta. de eu pot, si stiu si stiam de mult, de fapt, doar ca mi a luat mai mult decat credeam sa mi dau seama de asta. sa accept si sa traiesc cu asta.

nu stiu si nu inteleg de ce am impresia ca totul e in van, cand de fapt totul se construieste din pasi asa de mici, ca nici nu ti dai seama. nici nu i vezi, si tinzi sa te sperii. ca niciodata n o sa vina, ca n o sa se intample. ca totul o sa treaca si un „a fost un om bun” o sa stearga tot potentialul, toate realizarile, toate. or sa ramana doar zidurile de temeri si confortul.
a fost un om bun si atat. a fost un om bun sterge tot. elimina tot. tot, ca pe niste reziduuri. ca dupa o operatie. sau o clisma. a fost un om bun e o clisma.. da’ntr-un fel in care curata tot, de orice insemnatate, de orice ar putea fi bine si n o sa mai fie, pentru ca n o sa mai fie deloc.

nu vreau sa fiu un om bun. pentru ca oamenii buni nu sunt ei. oamenii buni si au pierdut inseamnatatea, in clipa in care au inceput sa fie buni pentru altii, si sa ignore aia cu bunatatea pentru ei. si sa fim seriosi, cine o sa zica de un om ca i bun, atunci cand isi vede interesul? hmm.. aiurea.

si poate ca s si banii buni la ceva. si nesomnul. si dorinta. si greselile. si asteptarea. da, poate ca si asteptarea i buna la ceva, da’ cum stii cand ai asteptat prea mult? de unde ti dai siguranta ca n ai asteptat mai mult decat trebuia si ca n loc sa astepti, ai indepartat sau pur si simplu, u missed? mda
stii asta. de unde stii asta? unde exista ceasul ala atat de exact, incat stii asta?

cei mai apropiati 5 oameni.. tristut.

daca as putea sa mi manifest macar o intentie buna fata de mine, la fiecare 100 manifestate fata de ceilalti, nu mi as mai pune acum probleme de daca am asteptat prea mult sau nu. 1 la 100. altadata, proportia asta m ar fi descurajat. acum, ma ingrozeste, ca mi da seama cata putere mi am luat.

people write songs that voices never share.

 

Un răspuns to “people write songs that voices never share”

  1. viorelacarmen Says:

    Cand stii ca ai asteptat prea mult? Cand uiti sa astepti. Si uiti si ce asteptai. Doar ca atunci începe o noua asteptare.

Lasă un comentariu