/

nu, fetito. loviturile alea babane, cand ti le dai singura, e musai sa ti le dai cand esti sau poti deveni f usor centrul atentiei. ca sa nu poti sa te lasi in jos, sa te ascunzi, sa ti tragi plapuma peste cap sau sa razi cand oamenii fac ochii mari vazand ochii tai si mai mari de atata bocit. ca sa nu ti fie usor sa iesi pe o usa sau sa te ascunzi dincolo de alta.

ca sa te calesti.

n ai vrut tu sa traiesti? [nu, nu i ca si cum n as stii ce inseamna a trai si ca nu asta inseamna.. ca si cum as fi vrut sa trec prin toate pana mi se umple paharul, dupa care sa l imping si sa se verse.]

cand ti le iei pe nepregatite, ramane sa te descurci cum stii tu. cum te ai descurcat mereu.

nu stiu daca mai astept ceva de la cineva. ma vreau doar „nefortand”.

ma simt ca si cum m ar fi cuprins o palma cu unghii foarte lungi. a unei doamne cu convulsii. iar femeia, cand o doare, strange pumnul. si mi ia aerul. si mi face gauri in piele si mi lasa semne. si strange din cand in cand. cum batea ceasul ala cu care se chinuiau sa ma invete sa vorbesc corect..

in seara asta, am deschis 2 cutii. inchise de ceva luni bune. nu, n am fost nici fata babei, ca n au iesit balauri.. da’ nici la comori nu ma astept. nu stiu ce voiam, de fapt. sa sacai, sa zgandar sau sa vad pe unde ma mai gasesc.. din una, a iesit o promisiune de o bere. [u can buy me with a coffee]. da’ cred ca ma dau p shooturi, de acum incolo. din cealalta..

a, inca ceva.. poate o sa incerci sa nu mai lasi gust de fermoar nevopsit in sufletele prin care treci.

doamna are convulsii.. si mi se taie rasuflarea cand am in minte gandul ca o s vina ziua mea.. si ca tu, poate, inca o sa o mai iubesti.
doamna are convulsii si..mi se taie rasuflarea cand am in minte gandul ca poate, ai luat biletele alea acolo.. pentru ca mi placuse mie mult.. vatra dornei.

aprinde focul..

stii? iarna asta nu i calda, in brate moi, cu buze gustand a visinata.. iarna asta i cu praf alb, cu sclipici, cu stat acasa si.. iarna asta nu i ce obisnuisem eu a cere de la iarna. da’ era crunt de necesara, ca luam binele de bun si deja binele nu mai aprindea focul.. iar urmatoarea iarna n doi ma va face flacara din nou..

Lasă un comentariu