I.ll guide you

Inainte, tot pretul pe care.l puneam pe mine il puneam pe minte.

Stiam ca altfel, n.as fi avut nicio sansa. Credeam ca mintea mi te.a adus si ca datorita ei ai ramas langa mine. Stiam ca m.ai fi dat la o parte daca n.as fi fost desteapta si deschisa.

Nici nu.mi puneam problema ca era vorba doar ca eu aveam nevoie si tu voiai sa. Si tu mai si vedeai.

Aveam atata incredere in felul in care urma sa.mi dau forma la viata intreaga, incat nu.mi era frica. Nu.mi inchipuiam oamenii, nu mi.i imaginam in viata, in sufletul si.n, evident, mintea mea. Erau neglijabili si neimportanti.

Asta pana cand lucrurile au inceput sa devina usoare.
Si.acum, tot cu mintea. Dar acum, mintea e unsa. Ti se pare ca.i mai puternic asa si ca simti pana.n fundul sufletului numai pentru ca mintea.i pregatita sa se deschida mai mult ca niciodata. Si nici nu.ti trece prin minte ca s.ar putea sa fi pierdut, si sa nici nu mai fie de la tine.

O gramada de lucruri nu.ti treceau prin minte, inainte sa.ti treaca prin spatele ochilor stransi, sa nu le vezi cand erau fix inaintea ta. O gramada.

Daca banii n.ar fi fost o problema, stiai exact ce ti.ar fi trebuit. Daca banii n.ar fi o problema, ar fi oare la fel de fara speranta ca acum ?

Am guri uriase peste tot. Am o gura.n creier, una.n stomac. Am doua guri mari in urechi si inca una imensa.n suflet. Am doua guri in maini si altele.n talpi. Am doua si.n genunchi, dar alea.s de alt fel. Toate.mi cer. Imi cer. Mult si mult si mult. Si comestibil. Toate mesteca si cand n.am pentru ele, iau din mine. De unde stiu. De unde gasesc.

Intru iarasi in locul ala. Ies din el mai mica. Gurile astea nu se joaca, iar eu n.am cu ce sa le hranesc. Foame. Se pare ca asta.mi e, in cele din urma. Si.n cele dintai. Foame.

Si degeaba.

Lasă un răspuns

